torsdag 17 mars 2011

Vecka 42 och BF+8

God middag!

Jag och Mikael låg kvar länge i sängen idag. Det var skönt! När vi låg där och pratade så kom vi på lillgrabbens nya smeknamn. Nu går han under smeknamnet snarkis. Han har missat sin tid med 8 dagar nu, antagligen för att han ligger i magen och snarkar och har det bra. Lite för bra tycker hans mamma och pappa. Idag går vi alltså in i vecka 42 jag och snarkis. Det trodde jag aldrig!! Nu är både jag och Mikael rejält trötta på detta väntande, för det finns inte mycket annat man kan göra än just vänta nu. Vi börjar även tro att han kommer på söndag nu. Min födelsedag och vår 1 åriga förlovningsdag är då. Han kommer säkert vara en busunge och komma just när vi inte vill.

Bild på magen kanske kommer upp senare.

1 kommentar:

  1. Men attans vilken envis unge som gömmer sig där inne! ;)
    Kram

    SvaraRadera