torsdag 3 mars 2011

VECKA 40




Idag går jag och lillgrabben in i vecka 40.
Egna tankar: Det är helt sjukt att jag nu är i vecka 40, den sista veckan. Jag känner mig tung och osmidig, tryck nedåt, ont i ryggen, molande värk, haft en del strålande smärta i ljumsken och benen. Sedan har jag varit lite mer känslig och gråtmild de senaste dagarna. Jag är väl medveten om att förstföderskor ofta går över tiden men jag hoppas att det bara blir några dagar om det är så. Ni får hålla tummarna att det snart är dax!

5 kommentarer:

  1. Grattis till sista (får vi verkligen hoppas, håller tummarna) veckan gumman! :) Det låter ju verkligen som om det vore dags snart!

    Jo men öppna förskolan ska jag nog ta mig till i framtiden :) Hoppas att min BVC "tant" ordnar en mamma grupp snart också då jag är ensam i min krets med småbarn. Skönt med bloggen kan jag tycka där man kan utbyta tankar och funderingar i alla fall :)

    Och så måste vi ha en bloggträff! Det ser jag fram emot som sjutton :)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. Jag håller tummarna att det snart är dags för dig :) Kanske blir som du skrev, att vi föder på samma dag hehe :) Hade ju varit lite coolt ;) Kram!

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för dig!!

    Håller du för mig också? :)

    SvaraRadera
  4. Fin mage! Nu är det nära :)

    SvaraRadera