fredag 4 mars 2011

Shopping



Idag ska den gravida ut igen. Dagens äventyr är en liten shoppingtur nere på Bromma Blocks. Jag är ute efter några fler dreggelscarfs, vi har sedan tidigare en från åhlens med ett barbabarn.Kan nog vara bra att ha några fler ifall vår bebis kräks och så. Och sedan är dem ju grymt söta också hehe!Shoppinglusten is back hörrni! Främst är jag nog egentligen sugen på att handla kläder till mig själv men det får vänta lite tills magen har återgått till ganska normalt tidigare läge tror jag.

Mikael möter sedan upp mig där på Bromma, min älskling nu har vi snart helg du och jag. Vad härligt! Det blir extra god middag ikväll och tända ljus såklart. Mys mys!

1 kommentar:

  1. Hej Anna,

    Tack för en fin blogg med mycket rolig läsning.
    Har du någon mailadress man kan kontakta dig på?

    Mvh Sofia Schack

    sofia.schack@voxpr.se

    SvaraRadera