måndag 7 mars 2011

Måndag förmiddag


Igår blev det ingen bebis och idag är det ingen som gissat att den ska titta ut. Jag har fått sova bra i natt men har haft en mardröm men man får vara glad över att få så många timmars sömn nu innan det skulle kunna vara dags. Idag funderar jag nästan på att dra till Bromma Blocks igen. Kroppen värker bland annat bäcken och rygg men jag vet inte om jag orkar vara hemma och uggla. Jag och Mikael firar ju 1 årig förlovningsdag den 20 mars när jag även fyller så funderar på om jag skulle försöka hitta en present idag.

Vi hörs senare idag. Då har jag en överraskning här på bloggen.

4 kommentarer:

  1. men nu får han väl ta och titta fram er kille?! Haha! Lille rackaren..

    SvaraRadera
  2. Jag tänkte ta mig en tripp till Bromma Blocks i veckan. Har aldrig varit där fast man bara bor några minuter med bil ifrån. Är Bromma Blocks bra? Dom verkar ha ganska mkt barnbutiker.

    Hur känns det nu när det är så nära tills er lilla kommer? Jag blir helt pirrig i kroppen, alla känslor man hade i kroppen innan den lilla kom, allt kommer tillbaka när någon annan är så nära förlossning. Det är fantastiskt.

    SvaraRadera
  3. Alltid skönt att aktivera sig!
    Det kanske blir bebis i födelsedagspresent da?
    Kram

    SvaraRadera
  4. bara två dagar till BF, wow, jag förstår att du är spänd och bara väntar! Hoppas att du och Mikael kan njuta av dagarna tillsammans nu innan underverket kommer. Här skiner solen på mig, hoppas den skiner på dig i Bromma också
    Kram!

    SvaraRadera