tisdag 1 mars 2011

Great

Hej på er!

Idag ska jag fortsätta och pyssla med ett album med bilder på mig och Mikael. Visar er bilder på det senare idag eller i veckan.


När vi var och storhandlade i söndags så hittade jag en ny gröt med kanel och äppelbitar. Tänkte att det kunde vara bra att ha hemma och äta när man är nybliven förälder. Och jag blir alltmer förälskad i denna produkt. Man behöver bara koka upp vatten i vattenkokaren och sedan röra om i havregrynen i 1 minut så har man en färdig gröt som smakar kanel och äpple. Detta kommer ju bli perfekt för oss! Sedan har vi planerat att köra smoothies en del här hemma. Bra och snabbt mellanmål när man är i farten med blöjor,amning, spyor osv. (Självklart kommer vi att äta tillagad mat med).

4 kommentarer:

  1. Åhåå.. och jag som bara köpte vanlig tråkig havregryn idag. :( Det där kanske är något.. får ta en koll nästa gång vi är och handlar! :)
    Kram

    SvaraRadera
  2. Men vad smart och smidigt, tid och ork lär ju vara en brist vara (även...) då. Tack för tipset!

    SvaraRadera
  3. Jag är nästan avis på dig som har allt kvar. den senaste veckan inkl. förlossningen har varit den bästa i mitt liv.

    SvaraRadera