fredag 11 mars 2011

En dålig dag

God kväll!
Idag har inte riktigt varit min dag, därav har jag inte bloggat så mycket. Väntan på bebis är tuff och alla samtal och sms börjar bli påfrestande. Jag vet att folk är nyfikna på om bebis är på gång och konstigt vore det om de inte var nyfikna. Men just nu är det inte så mycket jag kan göra. Jag tror inte på att olika knep kan sätta igång förlossningen direkt. Så det är att vänta tills bebis själv vill komma ut. Men det är nog bra att jag har haft en dålig dag idag, det blir som en urladdning och det är då man kan finna energin åter igen. Ikväll blir det att äta gott och titta på Let's Dance. Idag blir det nog ingen bebis. Therese gissar att bebis ska titta ut imorgon, jag hoppas hon har rätt !

Glöm inte att vara med och tävla HÄR om muffinsformar från Kalasform.

2 kommentarer:

  1. Kul att kunna börja nedräkningen :) Din lilla skatt ska väl ta och titta ut nu.. det är dax! :P Jag har faktiskt hört att man kan ha tex sex för att påskynda, stimulering av bröstvårtorna och att åka ut med bilen (du kör ju såklart inte då, hehe) på guppiga grusvägar.. Det låter ju konstigt, men det skadar ju inte att testa kanske! :)
    Ha en bra helg och hoppas bäbis vill titta ut snart!

    SvaraRadera
  2. Jag känner igen mig.. jag förstår också att folk är nyfikna, men har dom inget hört så har ju inget hänt. Det är ju inte så att man skiter i att meddela direkt!! :) Jag hoppas så för din skull att den kommer snart... och för min skull också!! Men som sagt.. dom kommer när dom kommer. känner även igen det där med bloggandet.. man har liksom inte så mycket att skriva längre..men är bara trött!!
    Men ha det nu så bra!
    kram

    SvaraRadera