tisdag 15 mars 2011

Bra kampanjer på Campadre nu

Godkväll!

Jag har haft mer känningar än vanligt sedan hinnsvepningen, det har jag absolut. Om det sätts igång i natt vore ju härligt! Jag ska snart ta och krypa ner och sova man får ta vara på att sova så många timmar man kan nu för att ladda. Imorgonbitti börjar flera bra kampanjer på Campadre som jag tror att ni inte vill missa(Campadre har upp till 70 % billigare än i vanliga butiker).
- Kosta boda som har mycket fina saker i glas
- Hair & Care som har hårprodukter av bland annat Redken, Tigi Bed Head, Matrix Essentials
För att bli medlem och komma till dessa kampanjer kan du gå in HÄR

Godnatt!

1 kommentar:

  1. nu har jag varit inne här typ 10 ggr sen jag vaknade! hoppas hoppas hoppas att det är på gång nu! tänker på er. kram

    SvaraRadera