söndag 6 mars 2011

Blir det bebis idag?


Hej på er! Vilken mysig söndag man vakna upp till. Solen skiner och nyligen har man sett vem som vann Vasaloppet.


Igår blev det ingen bebis men idag 6 mars gissar Frida på att han ska komma. Igår hade jag ilningar och hugg i ljumsken och benen,sammandragningar, och ett stort tryck nedåt . Trycket nedåt har fortsatt men jag tror inte att han tittar ut idag. Men självklart vore det underbart! Möjligheten finns. Vi får se!

Såhär mysigt blev det med te i!

2 kommentarer:

  1. Spännande.´:) Önskar dig all lycka Anna inför förlossningen. Det är en enorm resa att gå igenom vill jag lova. Hoppas han tittar ut snart lillgrabben! Kram Sophie

    SvaraRadera
  2. Jag är varken en kaffe eller te tjej, men jag har allt tänkt på att köpa något liknande nu till köket. Dom är jättefina å det finns ju alltid andra som gillar te. :) Men jag föredrar nog löste som dom flesta ändå! :)

    SvaraRadera